Rapor: TV reklamlarında kadın görünürlüğü artıyor ama engellilerin temsili hâlâ yetersiz
Reklamverenler Derneği’nin “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi” raporuna göre Türkiye’de geçen yıl Effie ödülüne layık görülen veya finale kalan televizyon reklamlarında kadın görünürlüğü, 2007-2018 dönemine kıyasla 8 puan artarak %43’e yükseldi. 60 yaş üstü reklam karakterlerinin oranı %21 oldu. Engelli bireyler ise %1,4 oranıyla reklamlarda en az temsil edilen dezavantajlı gruplardan biri. Oysa 3 Aralık Dünya … Okumaya devam et Rapor: TV reklamlarında kadın görünürlüğü artıyor ama engellilerin temsili hâlâ yetersiz
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Sitenize gömmek için kodu kopyalayıp yapıştırın