Haber

Washington Post ve Facebook’tan son dakika haberlerinde işbirliği

Washington Post, Facebook’ta paylaşılan hikayelere, tüm kullanıcılara önemli haberi kolaylıkla bulma imkanı veren bir haber etiketi eklemeye başladı. Gazete, bu yenilikle platformda hızla gelişmekte olan haberleri öne çıkarma özelliğini geliştirerek Facebook’la ortaklık kuran az sayıda yayıncıdan biri oldu.

Washington Post’un kitle direktörü Ryan Kellett, “Haberin kapsandığı alan, haber kuruluşu olarak kim olduğumuzun inanılmaz derecede önemli bir parçası ve özellikle de gazetenin bu kadar hızlı değiştiği bu dönemde” yorumunu yaptı ve sözlerine şöyle devam etti: “Bilinmesi gerekli bazı son dakika haberleri var ve bu yaptığımız da okuyucularımıza şimdi bilmeleri gereken bir şey olduğunu bildirmenin bir yolu.”

Gazetenin Facebook işbirliğiyle hayata geçireceği son dakika banner’ı rutin haberlerle bu tür haberleri ayrıştırma işlevini görüyor ve klasik kırmızı zemin üstüne beyaz yazılı kutu anlayışını sürdürüyor.

Kellett’in iddiasına göre Post, uygulamasındaki bildirimler konusundaki iddiasını Facebook’taki büyük ve önemli kitleye son dakika haberlerini bu stratejiyle ulaştırarak güçlendirmek istiyor.

Kaynak: Washington Post

Etiketler

Journo E-Bülten