Türkiye’de toplumun tercih ve fikirlerine dair araştırmalar nedense seçim dönemlerinde yapılan anketler kadar önemsenmiyor. Oysa bir hayatın nasıl yaşandığı, o...
Etiket - öne çıkanlar
“Türkiye’de ırkçılık yoktur.” “Türkiye’de yabancı düşmanlığı yoktur.” Mütemadiyen dile getirilen bu palavrayı tekrar ettiysek başlayabiliriz. Türk kökenli...
Türkiye’de gazeteciliğin geleceğini tartışırken yerel medyanın durumuna da bakmak şart. Bu içeriğimizde İzmir medyasının dijital döneme ne kadar adapte...
Türkiye’de ve dünyada gazetecilik krizinde top sürekli aynı kesimin kucağına atılıyor: Internet editörleri bir yandan sektörün günah keçisi hâlindeyken...
Türkiye’de iyi şeyler de oluyor: Sekiz yıl önce ülkemizde bilimsel aydınlanmaya katkı sağlamak için kurulan ve ürettiği içeriklerle yüz binlerce kişiye ulaşan...
‘Geleneksel medyanın krizi sadece teknolojik veya ekonomik değil yapısal. İşbirliği ve topluluk odaklı yeni bir medya düzeni şart.’ Danimarkalı...
Okurunu aptal yerine koyan, kullanıcısını tık olarak gören medyanın heyecanı meyacanı yok. Geleceği de olmayacak. Sakil, saygısız ve çağdışı bu anlayış...
20. yüzyıldaki en önemli endüstriyel gelişmelerden biri de emek süreçlerinin otomasyonu ve daha fazla teknolojiye dayanır hâle gelmesiydi. 21. yüzyılda ise...
Özellikle akıllı telefonlarda yoğun biçimde kullandığımız sesli asistan teknolojileri yapay zeka sayesinde çok hızlı gelişiyor. Ses tanıma sistemleri...
Bir topluluk yaratmak ve onlarla buluşma çabası içinde olmak kitlesel fonlamaya ve bağışa dayanan bir iş modelinde meyvelerini mutlaka verecektir. Dijital...