Haber

HuffPost dönemi başladı: Gazeteciyle okur arasındaki boşluk kapanacak

Huffington Post geçtiğimiz hafta yeni tasarımı ve HuffPost koduyla okurlarının karşısına çıktı. Genel olarak beğeniyle karşılanan bu değişiklik, sadece formdan ibaret değil; David Cohen’in bildirdiğine göre HuffPost’un Twitter stratejilerinde de büyük bir değişiklik var.

Bu haftanın baş editörü Lydia Polgreen‘den başlayarak, bir editör ya da muhabir her hafta @HuffPost‘a yönlendirilecek. Bu kişiler, sitenin en iyi hikâyelerini tweetlemeyi sürdürmenin yanı sıra tweetlerin ritmi ve odak noktasını da takip edecek.

Her muhabirin hikâyesi okurla paylaşılacak

HuffPost’un büyüme ve analiz direktörü Kiki Von Glinow, hafta boyunca bu hesabı yöneten editör veya muhabirin, sitenin sosyal editörlerinin bulunduğu Slack grubuna katılacağını ve günün büyük hikâyelerinin sosyal ağlarda yer alıp almayacağına karar vereceğini belirtti. “Amacımız, her muhabirin hikâyelerini (ve daha fazlasını) kendi benzersiz bakış açılarıyla okuyucularımızla paylaşması. HuffPost’un en iyisini günlük olarak sunan bir yer olması hedefleniyor.”

“Gazetecilerle insanlar arasındaki boşluğu kapatmak istiyoruz”

Von Glinow, Social Pro Daily’ye yeni Twitter stratejisinin arkasındaki motivasyonu anlatırken de şunları söyledi: “HuffPost Twitter hesabımız için bu yeni strateji aslında iki şeyden doğdu: Editörlerimizin ve gazetecilerin kişisel sosyal medya markalarının ayak izlerini büyütmek için devam eden bir çaba ve gazetecilerle insanlar arasındaki boşluğu daha da kapatma arzusu. Hesabı devralan muhabirler kesinlikle düşünceli Twitter yanıtlarıyla etkileşime geçecek ve bu sohbetlerden çıkan potansiyel öykü açılarını sosyal ekibimize ve editörlerine götürecekler. Her cuma, takipçilerimizin yeni bir sesle ve uzmanlık alanıyla tanışmalarını sağlamak için bir sonraki haftanın muhabir ya da editörünü de öne çıkaracağız.”

Etiketler

Journo E-Bülten