Her sosyal medya platformu kendine özgü bir günlük ve haftalık ritimle içerikleri yayıyor. Peki gazeteciler hangi platformda, ne zaman içerik paylaşmalı? Yeni...
Etiket - öne çıkanlar
Türkiye’de yeni medya henüz kendi hukukunu oluşturamadı. Uzmanlara göre hukuk sistemimiz, sosyal medyayı bir “basın yayın” aracı olarak...
ABD Başkanı Donald Trump’ın Osaka’daki G20 Zirvesi’nde Türk heyetini işaret edip “Hollywood setinde bu kadar güzel insanı bir arada...
Onur Haftası vesilesiyle medyada LGBTİ+ olmanın sorunlarını ve LGBTİ+ gazetecilik tahayyülünü konuştuğumuz gazetecilerden Yıldız Tar, iktidarın LGBTİ+’lara...
Ekrem İmamoğlu’nun 27 Haziran’da mazbatasını alarak İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olarak göreve başladığı dakikalarda Saraçhane’de bir...
2018 yılının kasım ayında ekonomik nedenlerle kapanan ANKA Haber Ajansı, İstanbul’da 23 Haziran’da tekrarlanan yerel seçimden günler önce yeniden...
El Salvadorlu göçmen bir babanın ABD-Meksika sınırındaki nehri geçmeye çalışırken iki yaşındaki kızıyla beraber boğulmasının ardından trajik manzarayı gösteren...
Viyana merkezli Uluslararası Basın Enstitüsü’nün (IPI) yönetim kurulu üyesi ve Türkiye Ulusal Komite Başkanı Kadri Gürsel’e göre iktidar, 23...
ABD’de yapılan bir araştırmaya göre internette sahte haber ve “tartışmalı” içeriklerde görüntülenen reklamlar, söz konusu markaların tüketici...
Reklamcılığın en prestijli ödülü sayılan Cannes Lions’da bu yıl kazananlar arasında ABD’den New York Times ve Lübnan’dan Ennahar gazeteleri de var. Geçen hafta...