Yaşanan kur krizinden etkilenen sektörlerin başında yayıncılık geliyor. Kâğıt maliyetinin ve etiket fiyatlarının yükselmesi okuyucunun rotasını ikinci el...
Etiket - öne çıkanlar
‘Gazetecilerin bir kısmı reklam yapmaktan rahatsızlık duymuyor. Bu zihniyetin mensupları, eski etik değerleri ‘sıkıcı’ buluyor. Yaptıklarından hicap...
Küresel zincir restoranlara karşı yerel mutfaktan yanayız. Ama Netflix’ten başımızı kaldırıp yerli filmlere bakmıyoruz. Netflix sizi gerçekten besliyor mu...
Journo Türkiye medyasındaki telif sorununu masaya yatırıyor: Telifsizliğin sıradanlığı, telifsiz iş teklif edenlerin dayanılmaz rahatlığı bu dosyayı açmayı...
Yeni kitabında diktatörlüğe giden yedi adımı yazan Gazeteci Ece Temelkuran, sağ popülizmin duygusal konuşmalar yahut yolsuzluk ifşaatıyla geriletilemeyeceğini...
Basılı gazeteden gazetelerin haber sitelerine, haber sitelerinden Twitter’da 140 karaktere evrilen haber okuma alışkanlıkları; derin okumalardan başlık ve spot...
Türkiye'nin yüzde 65’i İnternet’te görüş bildirmenin başını belaya sokabileceğini düşünüyor. Yüzde 40 medyaya güvenmiyor. Habere basılı mecradan erişenler ise...
Kur krizi ile artan kağıt maliyetinin vurduğu sektör zor durumda. Hükümetin zaten kısıtladığı ifade özgürlüğü için artık ekonomik bir tehdit de var...
Doğrulama kurumlarının sayısını ve etkisini artırmalı, onları mali açıdan sürdürülebilir kılmalı ve yapılarını şeffaflaştırmalıyız. Geçtiğimiz yıllar...
Agos’un Ermenice sayfalar editörü, gazeteci Pakrat Estukyan, Türkiye’deki baskı ortamının ve yükselen milliyetçiliğin Agos’u da etkilediğini söylüyor:...