Para okur, dinleyici ve izleyiciden geliyor. Bu da onları daha güçlü yapıyor. Ürünü yaratanlar, onu kullananları artık daha çok dinlemek zorunda. Gazeteci...
Etiket - öne çıkanlar
Facebook’un doğrulama aracını kullanan ülkelerin sayısı bir ay içerisinde ikiye katlandı. 16 ay önce pilot olarak başlayan proje, Facebook’un sahte...
Sosyal meydanın yükselişi; asılsız haberler, komplo teorileri, politik propaganda malzemeleri ve sansasyonelleştirilmiş benzerlerinden oluşan içeriklerin...
New York Times’ın başarısı, abonelik sisteminin medya için bir kurtuluş olabileceği fikrini yaygınlaştırmıştı. Ancak HuffPost CEO’su Jared Grusd...
“Ulusal çıkar yayıncılığı” hızla haberciliğin yerini alıyor. Muhabir ve sunucular, yakın ilişkide oldukları hükümet/devlet yetkilileri tarafından kendilerine...
Cambridge Analytica skandalı, kullanıcı verilerinin kötüye kullanılması ve yaşanan diğer gelişmeler gözleri uygulamalarını her gün kullandığımız...
Samantha adlı robot, erkeklerin fazlasıyla ilgisine maruz kaldı ve iki parmağı kırıldı. Bu olay, seks robotlarının yaygınlaşma ihtimalinin bile, hem insan...
Gazetelerde etkileşim istenen boyutta değil. Okur reklamverene satılan bir veriden ibaret görülüyor. New York Times ise yaptığı değişiklikle ‘yazıyı...
Veri kelimesi tüm dünyada açılması en zor kapıları bile açar hâle geldi. Kişisel olanından kamuya açık olanına, veri günümüzdeki en değerli şey. Verikaynagi...
Dört yıl öncesine kadar, Türkiye’deki iletişim fakülteleri ‘yeni medya’ mezunlarına sahip değildi. Dijital devrim, her şeyi değiştirirken iletişim...