Haber

Journo’nun en çok okunan 5 seçim haberi

“Türkiye seçimi Journo’dan izledi” desek tabii ki abartmış oluruz. Ama seçim haftasında ağırladığımız 41 bin 922 ziyaretçimize teşekkür etmek istedik.

Bu ziyaretçilerimiz, özel araştırmadan kulis haberine, veri görselleştirmeden medya eleştirisine farklı formatlarda hazırladığımız seçim içeriklerinin her birini 3 dakikadan uzun süre okudu.

Crowdtangle verilerine göre sosyal medyada bu içeriklerimiz 1.3 milyondan fazla kişiye ulaştı.

Journo’da 40 binden fazla okunan en popüler beş seçim haberimiz şöyle:

1. Hürriyet’in ‘HDP ile ittifak’ haberi nasıl yayına girdi?

2. Seçim sonuçlarını haritaya daha gerçekçi yansıtmak mümkün

3. Sansür ve kahkaha: Yerel seçimin en çok tartışılan 5 medya olayı

4. Anadolu Ajansı gerçeği: Yüzde 54.9 iktidar, yüzde 0.4 muhalefet

5. Haber siteleri Komsar’ın sahte yerel seçim anketiyle trollendi

Journo

Yeni nesil medya ve gazetecilik sitesi. Gazetecilere yönelik bağımsız bir dijital platform olan Journo; medyanın gelir modellerine, yeni haber üretim teknolojilerine ve medya çalışanlarının yaşamına odaklanıyor, sürdürülebilir bir sektör için çözümler öneriyor.

Journo E-Bülten