Hollywood mitlerinin yanı sıra manipülasyonun da arttığı günümüz dünyasında, Spilberg’in son filmi The Post zamanlama açısından çok manidar olmuş. Gerçek bir...
Etiket - öne çıkanlar
Reuters Enstitüsünün “Gazetecilik, Medya ve Teknoloji Trend ve Öngörüleri 2018” başlıklı raporuna göre medyacıların bu sene üç temel gündemi...
Çin resmi haber ajansı Xinhua, yapay zekâ alanına milyarlarca yuanlık yatırım yapan Pekin’in, ajanslarını insan-makine işbirliğini kullanacak biçimde...
Spiegel Online CEO’su Jesper Doub, sadece Facebook’a yaslanarak yayıncılık yapanların başının büyük dertte olduğunu söylüyor. Kendisi Snapchat...
Pew Research tarafından yayınlanan ve 38 farklı ülkeden katılımcıları baz alan araştırmaya göre insanlar bir siyasi parti lehine yayın yapmayan gazeteler...
‘Dijital çağın dili’ kodlama artık birçok meslek için hayati önemde. Üstelik makinaların dilini dört yaşında okuma-yazma bilmeyen bir çocuk bile...
Komik olduğu kadar da duygusal bir sinema yapıtı Arif V 216. Dostluk, iyilik ve insan olmak gibi yüksek duyguların ve arayışların eseri. Sevdiğimiz...
ABD'de yapılan bir araştırmaya katılanların yarısı, Facebook akışlarındaki ilk 10 mesajda hiç haber görmediklerini söylüyor - üstelik bahsedilen haber...
Ortak çalışma aracı Slack, farklı bölgelerde çalışan gazeteciler arasında işbirliğini arttırmak ve küresel gazeteciliği desteklemek için bir fırsat. Ancak her...
İnsanların habere para ödüyor olmasının esas nedeni gazeteciler. Ürün biziz. Ancak sorun şu ki 19. yüzyıla ait bir şey üretip bunu 21. yüzyıl insanına satmaya...