Sokak röportajı formatı sosyal medyada yaygınlaşıyor. Türkiye bu formatla en çok içeriğin çekilip paylaşıldığı ülkelerden biri olarak öne çıkıyor. Kimisi...
Etiket - öne çıkanlar
Hollanda çıkışlı gazetecilik sitesi De Correspondent’in İngilizce edisyonu 30 Eylül’de yayımlanmaya başlayacak. Ana dili İngilizce olan ülkeler...
Dünya medyasında dijitalleşmenin sessiz devrimi hız kazandı. Reklam maliyetlerini reyting üzerinden belirleyen televizyon sayısı giderek azalıyor. Son olarak...
İstanbul’da kayıtlı olmayan göçmenlerin kayıtlı oldukları illere geri gönderilmeleri için valiliğin verdiği süre 30 Ekim’de dolacak. Uzmanlar, gergin bir...
Çekilen bir videoyu farklı sosyal medya platformları için ayrı ayrı kadrajlayarak çıktı almak editörler ve yayıncılar açısından büyük bir emek ve zaman kaybına...
Google, algoritmasında önemli bir değişikliği devreye aldı. Bundan böyle özel haberler başta olmak üzere özgün içerikler ön plana çıkarılacak. Binbir emekle...
Geçtiğimiz günlerde yayımlanan bir araştırmaya göre medya, iklim değişikliğini reddedenlere, tehlikeye dikkat çeken iklim bilimcilere kıyasla daha fazla yer...
Türkiye’de sosyal medya son yıllarda adaletin işleyişinde önemli bir rol oynuyor. Birçok olayın failleri özellikle Twitter’da zaman zaman patlayan...
Her gün internetten binlerce içerik siliniyor. Gazetecilerin saatler harcayarak yaptıkları haberler de sessizce ebediyete intikal ediyor. “İnternet unutmaz”...
Profesyonellere yönelik sosyal ağ LinkedIn son dönemde Türkiye’de hızla yaygınlaşıyor. Bu ağı nasıl kullandıklarını gazetecilere sorduk. LinkedIn’i...