Reuters Enstitüsü’nün araştırmasına göre, haber merkezlerinin tıklanma sayılarına odaklanmaması gerektiğini aktarmıştık. Peki tıklanma değilse, hangi veriler...
Etiket - öne çıkanlar
Merkezi ABD’nin Orlando kentinde bulunan uluslararası meslek örgütü Haber Tasarım Derneği’nin (SND) her yıl düzenlediği “Dünyanın En İyi Tasarımlı Gazeteleri”...
“Netflix neden bu kadar yavaş” şikayetine bugünlerde sosyal medyada sık sık rastlıyoruz. Kullanıcılar internet servis sağlayıcılarını da ‘mention’layarak bu...
‘İngiltere Parlamentosu Dijital, Kültür, Medya ve Spor Komitesi’ 18 aylık bir çalışmanın sonunda dezenformasyon ve ‘yalan haber’ konusundaki final...
Dünyanın önde gelen medya kuruluşlarının okur gelirine dayalı iş modellerinde iki temel yaklaşım var: Birincisi, ABD merkezli New York Times’ın (NYT) başını...
Spotify’ın bu yıl podcastleri de kendi reklam ağına dâhil etmesinin ardından, Google’ın akıllı hoparlörü Home ve yapay zekâ destekli mobil ürünü Asistan için...
Twitter’da açtığı Limon Haber hesabında 57 bin takipçiye ulaşan Casey Jones, ‘tık avcılığı’ girişimlerine limon sıkıyor. ‘Öyle bir şey...
‘Organize İşler: Sazan Sarmalı’ filminin vizyondaki ikinci haftasında Netflix’te de gösterime girmesi tartışılırken, dünyaca ünlü yönetmen...
Evet, okur ıvır zıvır içeriğe daha çok tıklıyor. Ancak neyin eğlence olduğunu, neyin gerçekten önem taşıdığını da gayet iyi biliyor.
Başlık elbette ironi taşıyor. Ancak sadece Türkiye’de değil, Dünyada da mesleğinde belli bir mesafe kat etmiş pek çok gazeteci, kendini mesleki bilgi ve...