Mediashift’ten Jane Elizabeth, 2018’e girerken gazetelerin ve gazetecilerin gözünden kaçan veriler ve sosyal medya trendleri üzerine bir içerik...
Etiket - öne çıkanlar
Journalist’s Resource’tan David Trilling, Google Street View aracılığıyla belirli bölgelerde oturan kişilerin oy verme eğilimleri ve etnik...
Telekomünikasyon ekipmanı şirketi Ericsson tarafından hazırlanan yeni bir rapora göre, 2023 yılında tüm mobil trafiğin dörtte üçü video için kullanılacak. Bu...
Washington Post, Facebook’ta paylaşılan hikayelere, tüm kullanıcılara önemli haberi kolaylıkla bulma imkanı veren bir haber etiketi eklemeye başladı...
Journalism++ ekibine göre veri ve yazılıma dayanan yeni yöntemlerle gazeteciler artık çok daha farklı araştırmacı gazetecilik örnekleri sergileyebiliyor...
BBC, geçen yıldan bu yana dikey videolar üretiyor ve Digiday’de yayınlanan habere göre bu kararının meyvelerini de birer birer almaya başlamış durumda...
Gazete kendi problemleriyle baş etmeye yönelik bir platform yarattı. Ardından da platformu tıpkı Amazon gibi, diğer yayıncılara da benzer sorunlarla ilgili...
2016 yılında değeri 250 milyon dolar olarak görülen Mashable'ın Ziff Davis'e 50 milyon dolar karşılığında satılacak olması akıllara aynı soruyu getirdi:...
Neoliberal dönem hangi perspektiften okunursa okunsun, geniş kesimler üzerindeki olumsuz etkileri ve kapitalizmde krizlerin sürekli tekrar edeceği gerçeği...
The Bristol Cable okurları, haber üretim sürecinin her aşamasına dahil olabiliyor. Niemanlab’dan Liam Corcoran’ın haberine göre bu süreçler hikâye...