Journos

Yılın testi 2019: Journo ile geçen bir yıl

Yeni bir seneye başlarken, geçen yıl boyunca yayımladığımız Journo içeriklerinden yola çıkarak bir test hazırladık. 2019’da Journo’yu 833 bin defa ziyaret eden 681 bin kullanıcı, bu içerikleri bir milyondan fazla kez görüntüledi. Yani hem kullanıcı, hem ziyaret, hem de sayfa görüntüleme sayılarımız geçen yıla kıyasla iki kat arttı. Toplam okunma sayısı 100 bini aşan haberimiz de oldu, ama biz tıklanmadan çok, etkileşime önem veriyoruz. Bu açıdan bakıldığında, onlarca içeriğimizin binlerce kişi tarafından toplamda onbinlerce dakika okunmasından ve paylaşılmasından çok mutluyuz. Bu yüzden ortalama okuma süresinde rekor kıran bir içeriğimizi de teste dâhil ettik. Bakalım, Journo içerikleriyle 2019’u ne kadar hatırlıyoruz. 

* Bu testte atıfta bulunduğumuz içerikler, Journo Almanak 2019 içinde yer alıyor (PDF formatında dergi burada, içeriklerin bağlantıları ise topluca şurada). Journo, Avrupa Birliği tarafından finanse edilen “Güçlü Gazeteci Özgür Medya” programı kapsamında 2019 yılında 80’den fazla gazetecinin 105 adet içeriğine 10 bin 500 Euro tutarında telif ödemesi yaptı. 2020’de görüşmek üzere…

Journo

Journo

Yeni nesil medya ve gazetecilik sitesi. Gelişen haber üretim teknolojileri, gazetecilerin sorunları, medya ekonomisi ve gelir modellerine ilişkin gelişmeler Journo’nun öncelikli temaları.

E-Posta Aboneliği