Her sosyal medya platformu kendine özgü bir günlük ve haftalık ritimle içerikleri yayıyor. Peki gazeteciler hangi platformda, ne zaman içerik paylaşmalı? Yeni...
Etiket - facebook
Seçim öncesinde iyice yoğunlaşan yalan haber bombardımanı yüzünden yıllardır eleştirilen Facebook, bu sorunu hâlâ çözememiş görünüyor. Yeni bir araştırmaya...
Sosyal medya içeriklerinin hangilerinin kullanıcılar için zararlı olduğuna kim karar vermeli? Bu konuda bir kurul oluşturulsa, kimler üyesi olmalı? Sponsorlu...
Facebook CEO’su Mark Zuckerberg, birçok uluslararası yayının “bomba” diye nitelediği açıklamayı geçen hafta yaptı. “Mahremiyeti esas alan daha basit bir...
Sosyal medyada hangi içeriklerin paylaşıldığına, haberlerin farklı ağlarda nasıl yayıldığına dair birçok araştırma yapılmış olsa da, bu faaliyetlerle ilişkili...
Spotify, Shazam ya da Skyscanner kullanıyor musunuz? En özel bilgilerinizi ortaya serdiniz demektir. Facebook hesabınız olmasa bile… Geçtiğimiz birkaç...
Doğrulama kurumlarının sayısını ve etkisini artırmalı, onları mali açıdan sürdürülebilir kılmalı ve yapılarını şeffaflaştırmalıyız. Geçtiğimiz yıllar...
Facebook’un verilerine baktığımızda, kaliteli haber mecralarının aldığı etkileşimin azaldığını, yetersiz ve şüpheli kaynaklarınsa çok daha fazla etkileşim...
Cambridge Analytica skandalı, kullanıcı verilerinin kötüye kullanılması ve yaşanan diğer gelişmeler gözleri uygulamalarını her gün kullandığımız...
Gazetelerde etkileşim istenen boyutta değil. Okur reklamverene satılan bir veriden ibaret görülüyor. New York Times ise yaptığı değişiklikle ‘yazıyı...