Cumhur İttifakı’nı destekleyen hesapların, Millet İttifakı’na kıyasla Facebook ve Instagram’da seçimden önce yaklaşık 3 kat daha fazla...
Etiket - öne çıkanlar
Gemius’un bugün açıkladığı verilere göre siyasi partiler, seçim propagandası sürecinde TV kanallarına ve üç sosyal medya platformuna ağırlık vererek...
Journo Haber Gözcüsü ile Google’ın aramalarda hangi medya kuruluşlarını, ne kadar öne çıkardığını izlemeye devam ediyoruz. Bugün konumuz yerel medya...
Avrupa Birliği, Facebook kullanıcı verilerini mahkemenin uyarısına rağmen ABD’deki sunucularına göndermeye devam ettiği için Meta’yı 1,2 milyar...
Cumhurbaşkanlığı seçiminin 14 Mayıs’ta yapılan ilk turunda ilçe ilçe sonuçları haritada görselleştirdik. Recep Tayyip Erdoğan, Kemal Kılıçdaroğlu, Sinan...
Sanırsınız sahada bir maç oynanıyor; iki takımın taraftarları da tribüne sıralanmış tezahürat yapıyor alkışlıyorlar. Ama ne bir futbol maçı yaşadığımız ne de...
14 Mayıs seçimlerinde sandıkların kapanmasından sonraki 24 saat boyunca Facebook ve Twitter’da haber kuruluşlarının en çok etkileşim alan paylaşımlarını...
Anadolu Ajansı’nın ve Anka’nın seçim sonuçlarını, çok tıklanan 20 haber sitesinin nasıl kullandığını inceledik. NTV, CNN Türk, Hürriyet, Milliyet...
Journo okurları, BBC grevi sonrası yazdığım ve kazanıma götüren taktiğin ana başlıklarını hatırlıyor olsa gerek. Kısaca özetlemek gerekirse; birlik, şeffaflık...
Seçim günü yasakları nelerdir? Seçim sonuçlarıyla ilgili haber, tahmin ve yorumlar saata kaça kadar yayımlanamaz? Seçim gününde ve sonrasında gazeteciler hangi...