Gazeteciliğin finansmanını ele alacağımız “Medya İşi” yazı dizisinin ilk bölümünde, New York Times’ın iki üst düzey yöneticisine, reklama dayalı iş modelinin...
Etiket - reklam
ABD’de yeni yönetimin atacağı adımlar, merkezi bu ülkede bulunan dijital platformların Türkiye dâhil tüm dünyadaki işleyişini etkileyebilir...
Toplam erişim, istihdam ettiği gazeteci sayısı ve yıllık cirosuna bakıldığında açık ara dünyanın en büyük gazetesi olan New York Times’ın ilk çeyrek...
İngiltere’nin saygın gazetelerinden The Guardian yedi yıl sonra ilk kez büyük bir reklam kampanyası başlattı. Kampanya “Değişim mümkün. Umut...
Reklamcılığın en prestijli ödülü sayılan Cannes Lions’da bu yıl kazananlar arasında ABD’den New York Times ve Lübnan’dan Ennahar gazeteleri de var. Geçen hafta...
Reklamcılar Derneği’nin bağımsız denetleme firması Deloitte ile işbirliği yaparak hazırladığı 2018 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre Türkiye’de...
‘Gazetecilerin bir kısmı reklam yapmaktan rahatsızlık duymuyor. Bu zihniyetin mensupları, eski etik değerleri ‘sıkıcı’ buluyor. Yaptıklarından hicap...
Senaryo şu: Kolejlerde yetişmiş varlıklı bir çocuksunuz. Üniversiteyi bitirdiniz. Mekâncılık, ortamcılık da var. Ebeveynlerinize, “ben gavurdan gelen...
Dünyanın en eski ve en büyük venture capital (girişim sermayesi) şirketi KPCB, 2016 için İnternet Trendleri Raporu’nu yayınladı. Rapordan satır başlarını sizin...
“Reklamın iyisi kötüsü olmaz” mottosu reklam dünyası için geçerli değil. Hayatımızın her saniyesinde her koşulda maruz kaldığımız reklamlar üzerine...