Yaratıcı ekonomi; dijital medyanın imkânları sayesinde her vatandaşın “kendi patronu” olarak kurup bilgi, emek ve becerileri ölçüsünde...
Etiket - medya ekonomisi
Bu yılın ilk 6 ayını kapsayan “Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu” yayımlandı. Televizyon reklam yatırımlarında son 20 yılın en...
Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen 23 gazetecilik örgütü, bağımsız yayıncılığa karşı bu kez “fon” bahanesiyle yeni bir linç kampanyası...
Gazeteciler ne kadar kazanıyor? Gazeteciler ne kadar maaş alıyor? Google’da gazeteciler hakkında en sık sorulan sorulardan ikisi bunlar. Gazeteciliğe...
ABD medyasında iki yıldır esen sendika rüzgârı, COVID-19 ile fırtınaya dönüştü. Ülkedeki medya sektörünün en büyük sendikalarından birinin yöneticisi olan...
Hürriyet gazetesinde 27 yıl çalışan, son dokuz yılında okur temsilciliği yapan Faruk Bildirici ile “Medyanın Ombudsmanı, Saray’ın Medyası”...
Hürriyet gazetesi, 2020’de 80 milyon lira net zarar açıkladı. Aynı dönemde yöneticilerine huzur hakkı dâhil 6 milyon lira ödeme yapan şirket, gazetenin...
Avustralya’da, sosyal medya platformlarını, paylaşılan haberler için yayıncılara para ödemeye zorlayacak yasal düzenlemenin yarattığı kriz şimdilik sona...
Dünyanın en çok aboneye sahip gazetesi olan New York Times, bu alanda 2020’yi de rekorla kapattığını açıkladı. ABD merkezli gazete, geçen yıl 2.3 milyon...
Reklam ve bağış/fon gelirlerinin ardından, “Medya İşi” yazı dizisinin bu bölümünde dünyanın önde gelen yayıncılarında okur geliri konusunun nasıl...