Medya ekonomisinin önde gelen uzmanlarından olan Profesör Robert G. Picard ile dijitalleşen dünyada gazeteciliği konuştuk. Picard’ın genç gazetecilere...
Etiket - medya ekonomisi
Uluslararası araştırma şirketi Gemius’un bugün açıkladığı verilere göre 2021’de Türkiye’de en yüksek dijital trafik erişimini “video...
“Doğrudan tüketiciye satış” (D2C), toptancılar ve bayiler gibi aracılara dayanan geleneksel iş stratejisinden farklı olarak ürünlerin...
Viyana merkezli Uluslararası Basın Enstitüsü’nün (IPI) 2021 Türkiye Medya Sempozyumu, 4-5 Kasım’da İstanbul Bahçeşehir Üniversitesi’nde...
Yaratıcı ekonomi; dijital medyanın imkânları sayesinde her vatandaşın “kendi patronu” olarak kurup bilgi, emek ve becerileri ölçüsünde...
Bu yılın ilk 6 ayını kapsayan “Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu” yayımlandı. Televizyon reklam yatırımlarında son 20 yılın en...
Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen 23 gazetecilik örgütü, bağımsız yayıncılığa karşı bu kez “fon” bahanesiyle yeni bir linç kampanyası...
Gazeteciler ne kadar kazanıyor? Gazeteciler ne kadar maaş alıyor? Google’da gazeteciler hakkında en sık sorulan sorulardan ikisi bunlar. Gazeteciliğe...
ABD medyasında iki yıldır esen sendika rüzgârı, COVID-19 ile fırtınaya dönüştü. Ülkedeki medya sektörünün en büyük sendikalarından birinin yöneticisi olan...
Hürriyet gazetesinde 27 yıl çalışan, son dokuz yılında okur temsilciliği yapan Faruk Bildirici ile “Medyanın Ombudsmanı, Saray’ın Medyası”...