Dijital dönüşümde sıra televizyon haberciliğinde… Peki buraya nasıl geldik ve şimdi ne olacak? “Televizyon öldü.” Eğer dijital çağda televizyonun...
Etiket - medya ekonomisi
Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) açıkladığı verilere göre 2021’de işsizlik oranının en sert düştüğü gruplardan biri, “gazetecilik ve...
Gazeteler, televizyon kanalları, haber siteleri, ajanslar ve yerel medya kuruluşlarından 100’ünün yayın yönetmenlerini listeledik. 5 haber ajansının tamamını...
Rusya bugün komşusu Ukrayna’ya yönelik askeri harekât başlattı. Dünyada birçok haber kuruluşu ise okurlardan gelen tepkinin ardından ödeme duvarlarını...
Medya ekonomisinin önde gelen uzmanlarından olan Profesör Robert G. Picard ile dijitalleşen dünyada gazeteciliği konuştuk. Picard’ın genç gazetecilere...
Uluslararası araştırma şirketi Gemius’un bugün açıkladığı verilere göre 2021’de Türkiye’de en yüksek dijital trafik erişimini “video...
“Doğrudan tüketiciye satış” (D2C), toptancılar ve bayiler gibi aracılara dayanan geleneksel iş stratejisinden farklı olarak ürünlerin...
Viyana merkezli Uluslararası Basın Enstitüsü’nün (IPI) 2021 Türkiye Medya Sempozyumu, 4-5 Kasım’da İstanbul Bahçeşehir Üniversitesi’nde...
Yaratıcı ekonomi; dijital medyanın imkânları sayesinde her vatandaşın “kendi patronu” olarak kurup bilgi, emek ve becerileri ölçüsünde...
Bu yılın ilk 6 ayını kapsayan “Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu” yayımlandı. Televizyon reklam yatırımlarında son 20 yılın en...